• (iOS) Race.io კოდები ბევრი ოქროს

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Race.io ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Race.io IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ კოდები ბევრი ოქროს ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Race.io 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    ძალიან ბევრი რეკლამა არ არის კითხვა ამის შესახებ. იმის ნაცვლად, რომ რეკლამა გაეკეთებინათ ყოველი რბოლის შემდეგ, მათ უბრალოდ უნდა ჰქონოდათ რეკლამა გულმკერდის გახსნის შემდეგ და გაორმაგებულიყო.

    ეს თამაში მშვენიერია, რაც არ არის მულტიფლეიერი, უბრალოდ MPC-ის წინააღმდეგ მიდიხართ

    თუ მე ვუყურე 3 ან მეტ ვიდეოს დამატებითი ოქროს მოსაპოვებლად, არასდროს არ უნდა ვნახო საშინელი რეკლამა, თუ ერთხელ მოვხვდი არა, მადლობა. FFS რომ არის შემაშფოთებელი. თქვენ უნდა დააფიქსიროთ ეს ორბი, სადაც თამაში წაიშლება ბევრი ადამიანის მიერ.

    რეკლამა ყველგან! გადავიხადე რეკლამების წასაშლელად, მაგრამ მაინც არ გაქრა. მე მომიწია თამაშის დეინსტალაცია და ხელახლა ინსტალაცია, მე დავკარგე ნებისმიერი პროგრესი, რაც მქონდა. მხარდაჭერა აბსოლუტურად არ რეაგირებდა, დაახლოებით 12 საათის შემდეგ. უკეთესი თამაშებია. მოერიდეთ ამ სარეკლამო ფერმას და ნუ დაკარგავთ თქვენს ფულს, როგორც მე.

    ეს არის ერთ-ერთი საუკეთესო ლაით თამაში, რომელიც მე მითამაშია, მაგრამ 30 წამიანი ვიდეო რეკლამა, რომელიც უკრავს ყოველი განყოფილების შემდეგ, ძალიან დიდია, დეველოპერს გთხოვთ, იპოვოთ სხვა ეფექტური რეკლამის განთავსება, ვიდეო რეკლამის 30 წამი უბრალოდ ძალიან ბევრია ყოველი 15 წამის თამაშის დროს, ყოველ შემთხვევაში გახადე თამაში სასიამოვნო იმ ადამიანებისთვის, რისთვისაც შექმენი ის,.. ნარკოტიკული თამაში უნდა ითქვას, რომ მე მოვიგე ყოველკვირეული ტურნირი გუშინ, რომელიც დავიწყე, ასევე საკონტროლო ღილაკი უნდა იყოს უფრო დიდი, მრგვალი და შუაში.

    Race.io MOD APK 520 (Unlimited Money) for Android

    თამაში კარგია, როცა შენი მოგება იშლება, როცა წაგებას იწყებ, რამდენჯერმე მოგების შემდეგ ზედიზედ 4-ჯერ წავაგე

    Race.io Đua xe tyfr

    ეს ისეთი კარგი თამაშია, მაგრამ ამ თამაშში არ მომწონს სარბოლო გზის სიგრძე, რადგან მხოლოდ 10 წამი ფინალურ გზაზე უკეთესია, სცადოთ გრძელი გზა, მომწონს ამ თამაშის გზის გრძელი სიგრძე, თორემ კარგია

    მადლობა მას, ვინც შექმნა ეს თამაში. კარგია და სიამოვნებით გადავუხადო მადლობა თამაშის მფლობელს. ჩემი მეგობარი იყო ის, ვინც მითხრა თამაშის შესახებ. როცა ერთად ვთამაშობდით და დავინახე რა სახალისო იყო .ამიტომ გადავწყვიტე გამომეყენებინა შანსი , ჩამოტვირთვის დასრულების შემდეგ .იმითაც წამითაც არ დავკარგე გადავწყვიტე მეთამაშა . თამაშის ჩემი გამოცდილებიდან გამომდინარე, მფლობელს უნდა გაუხარდეს, ასე რომ მე მაინც გამოვიყენებ შესაძლებლობას გავაცნო სხვები, რადგან ვფიქრობ მათაც მოეწონებათ, მადლობა.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :