• (Android/iOS) Wood Block Puzzle - Block Game mod veel geld

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Wood Block Puzzle - Block Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Wood Block Puzzle - Block Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mod veel geld ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Wood Block Puzzle - Block Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Het duurde een tijdje om bij de puzzels te komen die ze hadden geadverteerd, en ze hebben geen aanpassingen beschikbaar.

    Ik vond dit best interessant, maar ik ben net begonnen. . . misschien later meer

    Keine Möglichkeit Benachrichtigen aus zu schali.

    Grappig.

    Geinig

    Puzzle de Bloque de Madera Puzles vjlu

    Oke spel

    Het is oké, ik heb soortgelijke games gespeeld.

    Wood Block Puzzle - Block Game Başsındırma fij

    Het was goed, maar ik geef het 1 ster omdat ik een melding kreeg die ongepast was voor kinderen (grapje over drugs).

    Houd van dit hersenspel. Ik wou dat er minder advertenties waren

    Aangenaam, maar spel

    Blokken draaien niet

    Best goed, kan gemakkelijk worden verbeterd.

    Animal Warfare સ્ટ્રેટેજી psjp

    Leuk en spannend!!

    Het spel is goed gedaan, gemakkelijk te begrijpen en te gebruiken. Er is geen optie om eenvoudigweg uit advertenties te kopen; alleen een abonnementsmodel dat andere dingen omvat. De uitdagingen zouden leuk zijn als er geen advertentie was voor, na en tussen elke uitdaging. Te pijnlijk om door te gaan.

    Prima spel

    Goed spel, maar de puzzels die in de advertentie van het spel werden getoond, vind ik niet.

    De game zelf was vermakelijk, maar toen het pop-ups begon te gebruiken terwijl ik het spel niet aan het spelen was, besloot ik dat het het niet waard was

    Ik geniet van het spel en de gameplay, maar er zijn problemen. Ten eerste zijn de prijzen voor de VIP-versie (zonder advertenties) waanzin. 5 dollar per maand? Ik zou niet zoveel betalen voor *elke mobiele game.* Dat is bijna net zoveel voor een blokpuzzel als voor enorme streamingabonnementen. Als de VIP nu een eenmalige vergoeding van 4 of 5 dollar was? Ik zou absoluut betalen. Maar maandelijks is belachelijk. De meldingen zijn ook zinloos en spam. De meest recente was "mensen met dik haar spelen dit" zoals... wat? Zinloos.

    Wood Block Puzzle - Block Game پزل uypm

    Jammer dat je het blokje niet veel van positie kan veranderen. Jammer.

    Leuk, maar probeer er nog steeds achter te komen!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :