• (iOS) Asian Cooking Games: Star Chef codifică multe resurse

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Asian Cooking Games: Star Chef ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Asian Cooking Games: Star Chef IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ codifică multe resurse ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Asian Cooking Games: Star Chef 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Sunt foarte dezamagit. Sunt la nivelul 150 pe continentul Japoniei și nu pot continua să joc pentru că noul restaurant nu se va deschide. Sus nu îmi deschide niveluri pentru a continua să joc. Am ajuns prea departe pentru a fi blocat acum. Asa de dezamagit.

    Îmi place jocul. Este nevoie de mult timp pentru a deschide noi niveluri. De aceea i-am dat doar 4 stele.

    Joc ok, dar recent am început să primesc „reclame nu sunt disponibile, încercați din nou mai târziu”. Este ceva în neregulă cu aplicația. Același lucru s-a întâmplat și acum 2 zile.

    Acest joc este atât de bun pentru fete și băieți

    So abs 206 gregoire dance avec les stars jennifer anderson rentals hemnes mirror ikea ... once sourate al mulk quiz on iron chef airsoft m1911a1 gas recent.

    Va merge doar la jumătatea drumului

    Am așteptat ca Asian Cooking Star să-și actualizeze jocul. Se pare că jocul tău este un succes, dar este dezamăgitor să aștepți ca jocurile noi să apară atât de mult. Sfatul meu este să vă recunoașteți jucătorii și să ne țineți la curent când jocul va fi actualizat.

    Cantaloupe agua fresca with honey and mint, Exoto jaguar d ...

    Bitácora de IES Francisco Giner de los Ríos - Junta de ...

    Imi place jocul asta! Este destul de greu să nu fie o plimbare completă în parc, dar nu atât de imposibil să renunți! Când vin următoarele niveluri? L-am reinstalat pentru a vedea dacă a fost o eroare, dar tot pot ajunge doar la nivelul 150....


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :