• (Android) Staff! - Job Game | Simulator чіти глюк гроші

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Staff! - Job Game | Simulator ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Staff! - Job Game | Simulator IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ чіти глюк гроші ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Staff! - Job Game | Simulator 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Staff! - Job Game | Real Life Simulator - гра від SayGames Ltd

    If you are excited about solving game changing challenges, cutting edge technologies and ... Assist the Producer on staff planning and seating plan changes

    Мені подобається гра, але навіщо ВИ ВТИСНУЛИ В ЇЇ СТІЛЬКО ОГОЛОШЕННЯ?! Я маю на увазі серйозно? Майже кожен день, коли я закінчую, я отримую оголошення!

    Зірки, які я збирав, щоб розблокувати верхній поверх, зникли, у мене було 126 зірок, і я знову зайшов у гру, і все зникло, я вже купив майже все, що міг

    Дуже крута гра,але є одним мінусом вазонок самий дешевий коштує 5.000, а ці гроші заробляються дуже важко.Підправте гру.

    Оголошення вийшли з-під контролю. Навіть коли ви відмовляєтеся від додаткових грошей від перегляду реклами, це приведе вас прямо до реклами, і ви не можете її пропустити. Очевидно, що це гра, призначена для перегляду реклами та отримання грошей розробникам.

    Оголошення за оголошенням за оголошенням. Грайте на 3-секундному рівні (буквально 3 секунди) і дивіться 30-секундну рекламу. Промийте і повторіть. Сміття!

    Сама гра чудова, весела, але нічого особливого, а деякі ціни дійсно високі за те, як мало ви заробляєте. Я також купив спеціальний, коли я тільки почав, який не мав показувати мені рекламу, і це точно не спрацювало. Звичайно, це також не дозволить мені відновити покупку.

    Я оцінюю це 1початок. Гра хороша, але реклама заважає.. Будь ласка, не витрачайте наш час на перегляд реклами. Ми хочемо грати в гру. Дякую

    Коли реклама довша за ігровий процес, ви знаєте, що є проблема. Було б весело, якби воно могло запропонувати більше.

    Чудова ідея, дуже сподобалася гра Switch. Для цього ПОТРІБНА реклама кожні п’ять


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :